środa, 19 lutego 2014

Zestaw czyszczący Electrolux

Dzięki firmie redcoon.pl miałam przyjemność wypróbowania i przetestowania środków do czyszczenia stali szlachetnej,  piekarników oraz  lodówek i zamrażarek. Otrzymałam to wszystko w jednym zestawie razem z ściereczką. W każdej kuchni w której się piecze i gotuje sprzęt i urządzenia  myć trzeba. Ja najwięcej kłopotów zawsze miałam z zlewozmywakiem i piekarnikiem. Przypalony piekarnik oraz ciągłe zacieki i plamy z wody na zlewozmywaku. Ale teraz kłopot mam z głowy. Zlewozmywak jest błyszczący i lśniący. Piekarnik to w sumie sam się czyści. Od teraz sprey do stali stoi na moim zlewozmywaku.

Zestaw Electrolux E6KK4106 można zakupić tutaj.



Sprey nadaje się do usuwania zabrudzeń oraz odcisków palców z sprzętu wykonanego  z stali szlachetnej. Możemy stosować do pieców, baterii zarówno w umywalkach jak i w zlewozmywakach oraz  do mikrofalówki. Posiada substancję zapobiegającą pozostawianiu tłustych śladów. Nie tylko pozwala ona usunąć zabrudzenia, zacieki ale również nie rysuje powierzchni.
 Drugim produktem jest  mleczko do czyszczenia piekarników.
Z czyszczeniem piekarników to zawsze miałam kłopot. Stosując tańsze i droższe środki musiałam się sporo na szorować. W przypadku mleczka sprawa jest prosta. Wystarczy za pomocą ściereczki rozprowadzić mleczko na zimnej powierzchni piekarnika. Następnie podgrzać do temperatury 200-250 st, schłodzić i umyć piekarnik wodą.

Mleczko rozpuszcza tłuszcz i przypalone resztki jedzenia.
Możemy czyścić nie tylko piekarnik ale również grille i blachy do pieczenia.

Trzecim produktem jest środek do czyszczenia lodówki, chłodziarki  i zamrażarki. Nie tylko usuwa zabrudzenia ale również zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Stosowanie spreyu jest bardzo proste, wystarczy spryskać lodówkę środkiem a następnie przetrzeć wilgotną ściereczką. Nie ma konieczności spłukiwania.

Jestem bardzo zadowolona z zestawu i Wam również polecam ten zestaw. Mając taki zestaw w domu mycie i czyszczenie urządzeń to sama przyjemność.
Natomiast firmie Redcoon bardzo dziękuję za możliwość testowania.

 

3 komentarze:

  1. Świetny zestaw prezentujesz. Do tej pory używałam produktów Amway. Byłam zadowolona, ale cena...
    A tu widzę, że cena jest przystępna. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wykorzystam... mój piecyk o czyszczenie prosi ;)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw fajny,tylko jeszcze kogoś do obsługi tego zestawu bym potrzebował.

    OdpowiedzUsuń